Summa sidvisningar

söndag 29 maj 2011

Jag har aktiverat...

...min kropp...och mitt sinne är därmed också aktiverat :-)

Denna härliga Mors Dag-söndag har jag roat mig med en galet rolig grej, nämligen Boot Camp...!

Japp, helt crazy!

Ett tag, typ i mitten av passet kändes mina ben lite konstigt pirriga, och jag spanade in en schysst buske som jag eventuellt skulle kunna slänga en spya i...ahhhhhhh...!
Men med hjälp av lite hederlig energigivande andning och mental pepp så var det bara att gasa på igen!

Ja, och jag ska väl erkänna att liiiite rädd för our leader var jag nog...haha!


Därefter följde ett härligt Yoga-pass, vilket var helt rätt uträknat - så perfekt för kroppen & knoppen!

Tillfället bjöd också på möjligheten till lite massage och det var verkligen sköööööönt!

Efter att ha ätit lite mat och varvat ned...
...så känner jag mig just nu lite wild & crazy och nästan lite spattig...:-)


En kopp te gör kanske susen?

1 kommentar:

  1. Nästa chans för en Skön Sommar Söndag är 19 juni.
    Boot Camp kl 17, Yoga/pilates 18.30, massage + mat kl 16-21.

    Varmt välkommen!
    kram!
    Angelica
    www.angelica-pt.se

    SvaraRadera