Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2011

Kärleksdag i dag...

Idag är det en speciell dag...
Idag är verkligen ingen vanlig dag...
Idag är en underbar dag...

Idag är det min älsklings och min Bröllopsdag och det ska firas stort!

Dock inte idag kanske...för idag står så sablans massa andra oerhört viktiga prioriterade saker på tur, typ hälsa-på-i-skolan-besök inför flytt, sista-rycket-röj inför fotografering av Huset...ooohhhh...!

Men joooo, lite ska vi fira så klart...jag har beställt jättemånga extra kyssar till kvällsmys & hångel till exempel.
Och så tror jag att jag ska laga lite extra god mat åt min älskade.

Sedan får vi spara oss till nu på fredag...och då ni...:-)

Då blir det cypriotiska varma kyssar vid poolkanten...mmm!


Och vad är det man brukar säga?

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar