Summa sidvisningar

tisdag 12 februari 2013

Utmanar mig.

Mitt liv är just nu fyllt med härliga styrkepass, Crossfit, Core, Funktionell Träning, TRX - och Zumba Fitness så klart, vilket känns mer än fantastiskt.

Men.

Det finns en baksida. Eller lite obalans om man så vill uttrycka det hela.

Jag behöver mer smidighet - lära mig andas bättre - jag behöver bli mer rörlig.

Balans, som sagt.

Så självklart blev jag jätteglad när jag upptäckte vad min härliga Angelica-PT skrev om idag - Yoga och Yogisar.

En ny övning - asana - varje vecka, att utföra - med känsla och kvalité, en minut varje dag.

Förra veckans och denna veckas asana kommer här - jag utmanar mig själv, är Du med?

HP_214_ParipurnaNavasana_248.jpg MC_211_Dandasana_248.jpg
(Bilder lånade från http://www.angelica-pt.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar