Summa sidvisningar

lördag 16 februari 2013

Det tar sig.

Lördag = egen träning.
Med fokus på mig själv och inte på mina deltagare.
Jag har mitt härliga lördagspass som jag kör regelbundet - med vissa små förändringar, små twists, kryddar lite.
Idag blev det två kryddor - bästa Bettan och frivändningar.
Bästa Bettan skulle köra mitt pass - hedrande och utmanande för både mig och Bettan så klart.
Å så bra det gick!
Vi körde på med marklyft, front-squats, utfall med foten på scenen - tufft - och en massa annat kul!

Min andra krydda blev att teknikträna på frivändningar.
Har fortfarande problem med denna övning - mycket på grund av min armbåge, men skam den som ger sig.
Men idag gick det riktigt bra - förvisso bara med 15 kg - men det blev riktigt bra.

Känner mig mer än nöjd.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar