Summa sidvisningar

torsdag 21 februari 2013

Frosseri.

Idag har jag varit hemma med sonen som är sjuk.
Det blir då en hel del tv-film-tittande. Nästan så vi blir fyrkantiga i ögonen.
Så, jag tog en lååååååång brejk och letade inspiration till mina klasser på Dansverkstan.
Och jag blir ju liksom alldeles till mig i trasorna.
Så mycket fantastiska människor det finns därute, som delar med sig, som inspirerar, som...ja, det är underbart helt enkelt.

Jag hoppas att jag, någon dag, ska vara lika modig och bra och spela in och lägga upp övningar och inspiration.

Nu har jag massor med härliga intryck och längtar verkligen efter att få klart på de nya klasserna som drar igång efter sportlovet - det kommer bli grymt!
Det kommer bli en del"gammalt", en del helt nytt, och en del gott & blandat-bus.

Denna tjej, Lofsan, har en underbar blogg, hon har inspirerat mig massor och jag gillar henne skarpt! Kolla in själva!
http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/2012/01/03/trana-hemma-utan-vikter/

Visst är det spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar