Summa sidvisningar

söndag 3 juni 2012

Time flies.

Sex veckor.
Att de gått fort! Att de bara svischat förbi.

Sex veckor med Mixit-Fixit. Med härliga nya bekantskaper. Med nya spännande erfarenheter.

Det har varit en fantastisk period!
Jag har ju inte "bara" varit med som deltagare utan jag har ju faktiskt varit med och tagit fram delar av konceptet Mixit-Fixit så det känns lite extra roligt men också lite extra vemodigt.

Vad händer nu då?

Jag tänker lite så här.
Att jag nu har alla möjligheter.
Alla möjliga möjligheter.

Att göra det bästa av det jag lärt mig.

Snygga tajta plankor. Omvända koansikten. Kontrollerade strikta utfallssteg. Skojiga starka Clowner. Crunches i olika former. Rullande höfter.

Med stöd och pepp från alla dessa nya härliga "Fixare" kommer det gå galant.

Nu åker vi - Yeaaaay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar