Summa sidvisningar

onsdag 20 juni 2012

Känsla.

Onsdag = träningsdag.

Underbart. Kände mig extra laddad och taggad eftersom jag unnade mig en vilodag igår.

Och ljuvliga Angelica lyckas göra det hela ännu bättre - så klart - genom att bjuda ut oss på gräsmattan.

Tänk er själva.
Solen skiner, ljumma vindar, lagom varmt.
Och så Pilates på det.

Mmmm - kände mig stark ikväll. Fokuserad.

Toppade med ett ruskigt bra Crossfit-pass - som också, självklart - bjöd på överaskningar.

Utomhus-uppvärmning, doftar underbart, nästan lite Playitas-feeling över det hela.
Inomhus igen - köttar på med intervaller, 40/20 - galet med energi.

Chockar mig själv - och Angelica också tror jag - med att riva av en hög med dubbelhopp!


Jag hade - på fullaste allvar - kunnat köra ett varv till - minst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar