Summa sidvisningar

fredag 22 juni 2012

Krock?

På min underbara solskenspromenad med Charlie så kunde jag verkligen njuta av den värmande sköna solen.


Endast iklädd rosa sport-top och korta svarta shorts knallade jag på med raska steg.

Jaaaaa, min mage är väl inte den allra vackraste och mest släta - efter att burit och fött tre barn plus att ha varit tjock som en flodko så blir det konsekvenser - men det bjuder jag på.

Dock undrar jag hur min klädsel bemöttes av en familj jag mötte.

Mor och ett gäng söta ungar på cykel - alla väl påbyltade, i sommarvärmen, långa byxor, tröjor - och huckle (det finns säkert en mer korrekt benämning på denna klädsel, jag vet) - tittade konstigt på mig.

Lägg på små grodorna, midsommarstång och snaps = kulturkrock i kubik.

Kvack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar