Summa sidvisningar

onsdag 9 maj 2012

Vems fel?

Hualigen vilken dag!

Dagen började så fint - pigg & fräsch, dock med en riktigt najs träningsvärk - ute i god tid.
Drar på mig jackan, snörar på mig skorna.

Var är nycklarna?


I handväskan så klart.
Nej.
I nyckelskåpet, självfallet.
Nej.
På hallbyrån.
Nej.

Gaaaah!

Känner paniken komma krypandes.
Bilnyckel, lägenhetsnyckel - jag MÅSTE ha fram dem - NU.

Nu - efter en hel dags letande, på alla möjliga och omöjliga ställen - har de kommit fram.

Puh.

Var de låg?

I sonens handbollsväska. Som maken burit in från hallen till sonens rum.

Alltså måste det vara makens och sonens fel, visst?

Det kan ju inte ha med det faktum att göra att jag är en SLARVER och valde att dumpa nyckelknippan på sonens väska när jag kom hem?

Kanske detta vore något för mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar