Summa sidvisningar

onsdag 30 maj 2012

Medicin.

Efter gårdagens Yoga-flopp kände jag mig smått deppig över hur min rygg och mage påverkar mig.

Hur skulle det då gå att zumba?

Det gick riktigt bra, men jag får lov att vara uppmärksam - hela tiden - på hur ryggen beter sig.
Den liksom vill låsa sig, som i kramp.

Men trots känslan av en totalflopp i Yogan så måste den ha gjort något bra för jag var otroligt mycket mer rörlig i höfterna idag och det märktes i zumban - tack Angelica!

Den största trösten är just nu att jag får så mycket glädje och energi i träningen och ett ordentligt påfyllt energiförråd är inte fy skam.

All denna positiva energi som jag får från zumban och från mina härliga zumbakusiner har en underbar effekt - både på kroppen & knoppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar