Summa sidvisningar

onsdag 2 maj 2012

Flera roller.

Jag läser ju till Teknikinformatör - så långt ifrån dans, zumba och träning man kan komma.


Och jag gillar det - på riktigt.
Det är kul med variation, med skillnad.

Men det jag trivs med allra bäst och som får mig att växa som person dessutom, det är när jag lyckas inspirera andra till ett hälsosammare liv.

Att få dela med mig av mina erfarenheter, mina med- och motgångar, min glädje över att jag verkligen hittat "min grej".

Ja, att träning och hälsa är min grej har väl inte undgått någon *fniss* men det bjuder jag så gärna på.

Att det sedan finns de som tycker en massa om hur ofta jag tränar, hur jag tränar och så vidare, ja, det bryr jag mig helt enkelt inte om.


Jag lever som jag vill. Och tar ingen skit, som Grynet skulle sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar