Summa sidvisningar

tisdag 1 maj 2012

Solstrålar.

Solstrålarna värmer fint idag - både i hjärtat och på kroppen.
Jag känner hur leendet liksom sprider sig i hela ansiktet - det fortplantar sig i hela kroppen.

Middag igår = intogs utan magkramp = Yeeeay!
Frukost idag = intogs utan magkramp och det smakade gudomligt = Yeeeeay upphöjt till sju!

Medicin, vila, kärlek, snäll mat har gjort underverk.
Nu behöver min kropp mer rörelse.

Protestera nu inte alla kära vänner :-) Det är INTE en dåre som pratar, jag lovar.

Men, faktum är att om jag inte rör på mig ordentligt, så får det konsekvenser.

Ledvärken blir sju resor värre än vanligt.
Magen stoppar till och vägrar lämna ifrån sig något överhuvudtaget - snåljåp som den är.

Så idag provar vi. Ett träningspass på Factor Gym och toppar med vovvebus och promenad.

Nu åker vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar