Summa sidvisningar

tisdag 10 april 2012

Vila.

Fick lov att ta ett trist beslut imorse.

Efter en natt med galet mycket värk i den arma bågen kunde jag knappt räta ut den imorse, än mindre få på mig kläder, kamma mig, koka gröt.
Stannar hemma.

Efter att ha fyllt på med smärtstillande kröp jag således tillbaka till sängs - extra mysigt sällskap - med Charlie.

Sömn, sömn...hemska mardrömmar, svettas som en 150 kilos matrona i övre klimakteriet...

Lyckas hålla mig vaken en stund mitt på dagen då jag får i mig lite mat, umgås en stund med äldsta sonen som är hemma och rastar Charlie - slumrar lite till - vaknar till då yngste sonen kommer hem och vi fikar lite.

Tuppar av en stund igen...helt galet.

Kvällsmat och mys i soffan har hållt mig vaken i några timmar nu så nu blir det skönt att få krypa ned i sängen igen...

Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar