Summa sidvisningar

onsdag 4 april 2012

Knep.

Har suttit på tåget och klurat lite...

Klurat på vad det var som gjorde att det liksom släppte idag.
Idag när jag skulle redovisa min uppgift inför hela gruppen.

Och nu tror jag att jag vet.

Jag snodde en övning jag lärt mig av min grymma PT, Angelica.

Nu ska man väl kanske inte stjäla - tror till och med att det finns något budord om just stjäla...men, men.

Min presentation handlade om Core och då kommer vi osökt in på hållning.

En god hållning gör underverk.


Sååå, efter halva presentationen så fick de helt enkelt ställa sig två och två och liksom checka av varandras hållning.


Det blev lite lagom skönt stimmigt, de fick röra på sig, och vips hade energin stigit väsentligt - och framför allt - jag började andas igen :-)

Nåväl, vidare med presentationen...jag pratar & pratar, det kommer frågor, jag gör en planka, jag gör en planka till; med knädrag...

Va´, redan slut :-)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar