Summa sidvisningar

lördag 21 april 2012

Det vände.

Efter att ha legat sjuk som en äkta man - fniss, f´låt - sedan i onsdags kväll vaknade jag alldeles nyss.

Vaknade 05:26 och kände mig nästan som vanligt - osjuk - jag fryser inte som en tok, trots fullt påbyltad med kläder och filtar, min kropp är tillbaka, om än galet stel efter att ha legat i olika konstiga ställningar, jag är pigg.


Yeeay, lite försiktigt.

Jag undrar jag...

Massor med fina hjärtan och pepp från fina vänner = happy :-)

Jag pratade lite kort med bästa Angelica-PT = energi in!

Maken matade mig med tex-mexmat igår kväll, pimplade en liter frisk Rynkeby-juice, med en twist...



...det sista jag sa till maken innan jag slocknade under mitt berg av täcken var:
"Imorrn vill jag faktiskt vara frisk!"

Affirmation, fina vänner och en underbara familj gör susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar