Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2011

Sola...

Idag blir det till att ut & resa lite!
Underbart - resan går till sola i Karlstad och Teknikinformatörernas Höstkonferens - superspännande ska det bli!


Har dessutom faktiskt packat ned baddräkten då jag vet att det finns en schysst relax-avdelning på hotellet jag ska bo på, så varför inte unna sig lite vardagslyx?


Uhhh, sedan har vi den svåra biten...kläder!

Jag som mestadels går omkring i träningskläder i alla varianter - vad i hela friden sätter man på sig på en Teknikinformatörskonferens?!

Underklädd kontra överklädd - vad är minst katastrofalt?

Jag tror att det är värst att komma dit överklädd och då känna sig obekväm - men det är ju bara vad jag tror...

Nåja, resväskan rymmer faktiskt mer än man tror, haha, så jag har packat ned två utstyrslar - så får vi helt enkelt se hur jag gör - och så får det vara bra med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar