Summa sidvisningar

måndag 14 november 2011

Skinksträngarna...

Hade från början tänkt köra ett härligt BodyPump-pass med ljuvliga Angelica...

Men...

Jag valde bort det - inte för att jag egentligen ville - utan för att min kropp sa ifrån helt enkelt :(

Nu sa ju inte hela kroppen ifrån - det var mina bakben och min härliga ruuumpaaa - som ansåg att det faktiskt fick räcka ett tag...!


Nu var väl detta inte direkt överaskande och jag har bara mig själv att skylla - inte för att jag är olycklig över träningsvärk - det är ju det ultimata beviset för att jag köttat på under tidigare pass och det kommer ge resultat...Vänta bara,  snart kommer jag ha en lika snygg rumpa som Jennifer Lopez!

Och för att citera en fin vän under gårdagens Pilatespass:

"Ni kommer känna av era skinksträngar..."


Hahaha, jag höll på att dö av skratt :-)

Men fatta vad rätt hon fick...!

Nu ska jag stretcha - igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar