Summa sidvisningar

lördag 19 november 2011

Finurligt...

Människans hjärna är fantastisk på många sätt och vis!
Vi lär oss nya saker, vi utvecklas, vi kommer ihåg saker och ting - ja, kort & gott - hjärnan är en himla bra grej!


Men idag är den väldans bråkig och strulig måste jag säga.
Egentligen borde jag, just nu, vara fullständigt uppslukad av technical english och skriva på english, tänka på english - och framför allt - skriva på min inlämningsuppgift som handlar om just technical english...!

Men vad gör jag?

Jo, jag kokar te, gosar med katten, funderar på om jag ska hänga lite tvätt, kanske börja med lördagsmiddagen...jamen, ni hör ju själva hur jag håller på!

Eller föresten, jag o jag, det är min hjärna som är roten till det onda :-)

Hmm, undrar om jag ska passa på att beställa kaffebönor till espressomaskinen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar