Summa sidvisningar

onsdag 14 november 2012

Work that ass.

Jag följer flitigt Olga Rönnbergs facebooksida och blogg och jag har bara en sak att säga - I just loooove it!

Hon är sann mot sig själv och mot andra och det gillar jag.
Inte en massa bullshit om att man inte orkar träna, inte hinner träna, inte vet hur man gör etc.

Ja, ni vet...

Jag har själv varit sådan och jag VET att det där skitsnacket är bara ett försvar mot hur man egentligen mår och känner sig.
Enklast är då så klart att se ned på andra, klaga och skylla ifrån sig - istället för att ta tag i sitt Liv.


Vill man något tillräckligt starkt så fixar man det.
Tänk bara själv - säg så här och känn efter hur det känns:
"Jag vill bli riktigt fit och snygg, ha en fast och snärtig rumpa och det är bara mig själv det hänger på"


Alla kan.

Amen.

(btw, jag vill ha rumpan till höger...vilken vill Du ha?)




2 kommentarer: