Summa sidvisningar

fredag 30 november 2012

Anonym.

Jag tror jag stött på en så kallad energitjyv.
Här på min blogg.

Visst är det trist?

Man får självklart tycka vad man vill om precis allt.
Även denne "Anonym".

Men bara för att man till exempel inte gillar en grej, behöver man väl inte racka ned på den saken, eller uttala sig på ett både fördummande och fördömande sätt?

Till exempel, jag gillar inte golf. Jag har en hel massa åsikter och tyckanden i bakfickan.
Och jag har inga problem att stå för dem i en eventuell diskussion.
Men jag skulle ALDRIG, läs: ALDRIG, uttala mig på ett nedvärderande sätt eller klanka ned på de som utövar sporten i fråga.

Och jag gillar definitivt inte att bli anklagad för att jag agerar fördömande. Särskilt inte av någon som har mage att kalla sig "Anonym".

Det här är min blogg.
Jag väljer vad jag skriver om.
Hur jag skriver.
Att jag skriver.

Passar det inte - låt bli att läsa.
Är du här för att gnälla och anklaga - gå någon annanstans.
Är du egentligen en glad skit men inte kommit ut än - kom ut och var glad och varmt välkommen till min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar