Summa sidvisningar

fredag 28 september 2012

Mentalt.

Känner mig lite som en urvriden disktrasa.
Lite sladdrig.
Lite blek.
Lite ful.


Dock tror jag inte att jag luktar som en disktrasa - alltid något :-)

Men det tar på krafterna - mentalt - att ha ont i knät.
Förvisso har jag ju alltid ont i kroppen pga min reumatism, men det har jag lärt mig acceptera och hantera.

Sedan tar det på krafterna att leka prostituerad i veckorna.
Ja, att vara arbetslös alltså.

Jag lider inte så mycket av att vara hemma som så - utan det handlar om osäkerheten, om att sälja sig själv, gång på gång på gång på gång, om ovissheten.

Nu är det en hel del på gång - både här och där - så jag håller tummarna lite extra hårt för utdelning på livslotteriet!

1 kommentar:

  1. Maria, DU är fantastiskt!!!
    Tycker om att kika in här och läsa dina texter. Håller tummarna att rätt arbetsgivare hittar DIG.
    Kram Nina

    SvaraRadera