Summa sidvisningar

söndag 9 september 2012

Beröm.

Lite mallig är jag allt.
Då jag har problem med mina knän, sedan många år tillbaka, har jag kämpat länge med att få till riktigt bra och korrekta squats - knäböj - och marklyften har också varit en stor utmaning.

Teknik, nöta, teknik, teknik och nöta igen & igen.

Och så igår kom det.
Bekräftelse. Beröm.
Jag har ju känt att jag gör rätt.
Att jag får träningsvärk på rätt ställe. Att jag blivit starkare.

Men det känns extra fint och härligt när käraste PT:n, tillika vännen Angelica, under BodyPump-passet tjoar: "Wow Maria, vilka snygga marklyft!"

Yeeeay!

2 kommentarer:

  1. Yeeeeah! Och knäböjen likaså! Grymt bra!!! :)

    SvaraRadera
  2. Tack!! Jag har ju verkligen slitit för att komma dit jag är idag - blod, svett & tårar :-)

    SvaraRadera