Summa sidvisningar

söndag 5 augusti 2012

Hektiskt.

What a day - wow!

När klockan ringde imorse var jag precis allting utom pigg.
Typ helt opigg.

Natten hade genomsyrats av funderingar kring de outfits jag hade plockat ihop.
Har jag plockat ihop "rätt" outfits, dvs blir det bra på bild? Matchat med "rätt" accessories?
Nåja, efter att ha blaskat av mig i ansiktet - med iskallt vatten - så kände jag mig, tro´t eller ej, rätt så pigg.

Och framför allt förväntansfull.

Anländer till Next Step Studio och blir varmt mottagen - och sedan drar det igång.

Make-up, hårfix, ja, hela alltihopa liksom.
Å vips är det dags för outfit nummer ett...

...och med proffsiga fotografen G rinner tiden iväg och outfitsen avlöser varandra och...

Och vips är det hela över.

Nästan som ett anti-klimax.
Poff.

Men vad roligt det var att få känna sig lite som en modell, att få busa lite, att få känna sig lite extra vacker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar