Summa sidvisningar

fredag 31 augusti 2012

Fredagsmys.

Mitt fredagsmys startade tidigt idag.


Det startade redan strax före kl 9 imorse.
Jepp. Med dunder & brak. Nääää, inte riktigt. Men med stånk & frust.

Den rare gossen till sjukgymnast bäddar fint med pappersduk på britsen, tar fram kudde och så säger han till mig att lägga mig på rygg...

Jag menar, hur kan man inte göra honom till viljes?

Särskilt när han dessutom "råkade" släcka lysröret i taket. Jojo.

Fredagsmyset fortsatte sedan ända in i gymmet. På golvet.
Baka baka, liten kaka - jag menar lårmuskel - aaaaaaj!

Och självklart var den rare gossen till sjukgymnast - a.k.a sadomasochisten - snäll och hjälpte till att trycka ned min arma lekamen mot rullen - ja, för jag hade av någon outgrundlig anledning outgrundligt svårt att slappna av på den där rullen...och liksom bara rulla på...avslappnat.

Avslappnat in my a** :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar