Summa sidvisningar

fredag 3 februari 2012

In my mind.

Imorse hade jag bestämt mig - väldigt bestämt - att jag inte skulle gå på Spinningpass.

Men efter att ha köttat och lekt med Angelica i gymmet kände jag hur hela jag liksom ändrade min inställning - det skedde något märkligt liksom...

Efter att ha svingat kettlebells som en blådåre och kört en massa galna mountain-climbers under ivrigt påhejande av Angelica så kände jag flowet infinna sig.
Idag kan jag göra ALLT!

Så nog sjutton spinnade jag på - så till den milda grad att jag kände mig ett med cyckeln - precis som Angelica vill.
Att jag kände mig som ett med cyckeln berodde dock på en så simpel sak som att sadeln liksom hade åkt in mellan skinkorna = ett med cyckeln.

Så nu är den häriga långa rumpan plattare och typ helt bortdomnad :-)

Happy!

1 kommentar:

  1. ha ha ha Maria, jag läser ju detta först nu! underbart, skinkorna kommer med även här:) mmm minns dagen igen nu, det var en stark toppendag! ses imorgon! kram!

    SvaraRadera