Summa sidvisningar

lördag 3 december 2011

Nytt.

Tycker det bara finns fördelar med att ha fyllt fyrtio :-)
Jaja, jag vet att jag till och med är fyrtiofyra, men det är liksom nu först jag verkligen har fattat alla dessa plus med att ha passerat den där magiska siffran, typ.

Jag dansar zumba, längst framme vid spegeln (!), skiter i att sminka mig för att gå till ICA, gör saker som jag vill - bara för att jag vill och jag kan...

Har ikväll varit på middag och lärt känna nya härliga människor och det känns underbart.
Dessa människor har dessutom precis mist en fin vän och står liksom mitt uppe i en ofattbar sorg.
Likväl delar de med sig av både glädje och sorg och det känns inte alls konstigt.
Det känns nästan lite som att även jag kände Charlotte.

För det känner jag stor ödmjukhet och är tacksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar