Summa sidvisningar

onsdag 28 december 2011

Baklår.

Mitt vänstra baklår känns oskönt idag.
Mina axlar känns som om jag har fått axelvaddar inopererade under natten...


......extra stora, svullna, fluffiga, breda & härliga!

Mina vader har blivit med hårda golfbollar.


För att inte tala om hur galet stel och trött jag var i morse när jag slog upp mina gråblå.

Maken - söt as usual - serverade gröt och en smarrig Cappuccino, och sedan tog det inte lång tid förrän någon lurade mig till soffan och vad hände där då?

Jodå, mysigt & varmt under sonens varma sköna täcke, I totally passed out och sov i en timme...

Undrar om jag dreglade?

Nåja, nu är jag ju inte direkt missnöjd eller besviken på något sätt - inte på något sätt alls faktiskt, tro det eller ej.

Jag fick ju Zumba igår - och, as I always say - det ger efterverkningar, det blir konsekvenser av positiv karaktär.

Love it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar