Summa sidvisningar

måndag 11 maj 2015

Sol, regn, träning & skrubb.

Wow!

I lördags var jag i Göteborg.
Igår i Västerås och sedan på Arlanda.
Idag befinner jag mig i Turkiet.

Snacka om omställning.

Blev efter 3 timmars sömn väckt av en morgonpigg tupp som var på kuckelikuhumör - det var inte jag...

Sedan har måndagen fullkomligt rasslat iväg.

Smarrig frulle.
Team Teach Dance class.
X-cord på det.
Och så Core Stability.

Lunch of course.

Unnade mig en kort stunds skönt  ryggläge innan det var dags för PT-information.

Därefter...Hamam.
Och herre jösses vad härligt.
Len och ren från topp till tå.

Bara att svida om till vanliga mänskokläder, alltså inte träningskläder.
Och så bubbel, mingel och en god middag.

Nu får det räcka för idag.
Det är ju en ny fantastisk dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar