Summa sidvisningar

onsdag 11 juli 2012

Välböjd.

Dejt idag.
Dejt med sjukgymnasten idag.

Har ju lite trubbel med ryggen. Med ländryggen.

Som pyspunka, typ.


Å har fått en del övningar att göra plus att E checkar av hur min kropp beter sig i olika rörelser.

Så hur skulle det se ut idag - jämfört med förra gången?

Erkännas ska det.
Att jag har slarvat lite. Eller kanske inte slarvat medvetet.
Jag har valt att fokusera på ordentlig stretch sista veckan, mer än övningarna.

Å det inte för att jag på något vis är lat eller ovillig & omöjlig.

Utan helt enkelt för att senaste veckan har vi tillbringat i Sälen, på Högis = många & långa, raska & långsammare och sköna promenader, eller fjällvandringar.
Och det tar på kroppen kan jag lova.

Såååå. Efter E's kontroll & tänj kan jag konstatera att det går åt rätt håll.


Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar