Summa sidvisningar

måndag 26 september 2011

Vänskapsbortfall?

Facebook är ett fantastiskt spännande fenomen...!

Ja, jag skriver fenomen eftersom jag tycker att det är mest rättvist beskrivande :-)

Personligen gillar jag facebook!
Från att ha varit en mycket motsträvig, tjurskallig "Jag ska aldrig skaffa facebook"-person - till en tämligen ihärdig 24/7 statusuppdaterare - har vägen inte varit särskilt lång :-)

De positiva aspekterna är många - men ibland solkas de ned en aning, tyvärr - av sådant som kanske är av mindre positiv karaktär - vad gör man då?

Hur beter man sig när personer man trodde var ens vänner, plötsligt har tagit bort en från sin vänlista?!

Ja, jag har då rakt inget facit.

Dock vet jag en sak - den vänskapen är jag inte värd.

Skepp & hoj, bajskorv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar