Summa sidvisningar

lördag 3 september 2011

Stånk & stön AB

Bestämde mig så där hastigt och lustigt att åka till gymmet i alla fall idag - trots att jag egentligen hade tiden emot mig, d v s galet med tidsbrist...

Och när till och med sonen tjatade: "Åk & träna nu mamma, du behöver det...annars blir du så stressig"...
...ja, då var det ett lätt beslut!

Och det var nog baske mig det klokaste jag kunde gjort :-)

Hade ett galet skönt flow genom hela styrkepasset - så härligt med alla nya övningar jag fått av sötaste Angelica-PT!
Väl inne i flowet så var det bara att kasta sig upp på löpbandet också och köra på med kondition - heja heja!

Tyckte dock att det var några av killarna som stirrade lite konstigt på mig på vägen ut...?
Undrar om det beror på att jag lät som en ungersk kulstöterska när jag gjorde mina sköna armhävningar på hantlar?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar