Summa sidvisningar

söndag 25 september 2011

Boostad!

Eftersom vi fortfarande befinner oss i flytt- & kartongträsk-kaoset så hade jag väl egentligen inte tid att dra på Zumba...
Meeeen, det gjorde jag i alla fall :-)

Jag behövde få en riktigt härlig Linda-boost, även om det "bara" var ett Zumba Goldpass, hehe!


Men det är ju lite märkligt detta med Goldpass...det är ju det enklaste Zumbapasset och jag "får" inte gå på dem egentligen...men jag har upptäckt att de gör en himlans massa nytta!

Goldpasset får jag blandannat mer teknikträning, d v s spänner magen på rätt ställe, jobbar med sidfläsket på rätt sätt...ja, det blir nästan en form av lågintensiv träning :-)

Så, nu har jag fått mig min Linda-boost, en Zumba-boost och nu mår både kropp & knopp prima igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar