Summa sidvisningar

fredag 21 januari 2011

Välkommen till klubben, tralalalala!

Det blev en powerwalk som både var ruskigt snabb och ruskigt sköööön!
Körde på i ett hyfsat snabbt tempo den 6,5 kilometer långa sträckan som var isig = broddar på fortfarande för att sedan dra på ORDENTLIGT när det blev barmark...!
Japp, det är sant, barmark i fem kilometer fick jag, så då slet jag av mig broddarna och ökade tempot ytterligare - galet underbart!

Och mitt under det värsta tempot känner jag hur fånflinet sprider sig över ansiktet, liknande det som brukar hända under Zumbapassen, och jag kommer på mig själv med att sjunga med i musiken...Tur jag har lurar på mig så jag slipper höra...haha!
"Welcome to the club now, gonna pump it up now..."
Väl hemma igen tittar jag på klockan för att se hur länge jag varit ute och kan än en gång konstatera att jag...
... i n t e  k l a r a r  a t t  g å  s a k t a ...:-)
Men inte gråter jag för det...haha...jag mår så tokbra efter en sådan här runda så det är inte riktigt klokt!

Nu är jag apselut mer än redo för Fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar