Summa sidvisningar

lördag 22 januari 2011

Resfeber...?

Ohhh, snart är det dags...!
På söndag om en vecka befinner jag mig på Playitas i Fuerteventura.

Ja, det är sant!

Ska för första gången åka på en Träningsresa, eller Inspirationsresa och det känns galet fantastiskt!

Tänk att ha möjligheten att få träna en hel vecka, att få fokusera på sin kropp & sin knopp under en hel härlig vecka, att få inspireras av andra härliga människor, att få prova på nya, för mig, träningsformer. Och samtidigt njuta av sol & bad och en massa god & nyttig mat så klart!

Har velat detta såååå länge, men har tidigare inte vågat, dels p g a att jag var en sådan "tjockis" och helt enkelt inte hade varken ork, kapacitet eller förmåga, dels kostar det stålar...

Men NU ska det bli av - äntligen!

Lite extra modig tycker jag nog att jag är...Jag ska nämligen åka "på egen hand", d v s den enda jag känner är min PT Angelica!
Å andra sidan så har jag verkligen världens fetchans att lära känna massor med spännande nya människor.
Människor som med största sannolikhet delar mitt numera stora intresse...
...Hälsa!

Och vem vet, emellan alla härliga träningspass, som för övrigt sträcker sig från tidig morgon till sen kväll, kanske jag kan få till lite Spa-njutning också...kunde Stig-Helmer så...


Måste nog gå igenom min packlista lite nu...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar