Summa sidvisningar

fredag 14 januari 2011

Är det något fel på Xbox-kontrollen eller?

Hmmm, jag anser mig vara en tämligen bra bilförare, ja till och med riktigt bra!
Men efter att ha spelat makens nya spel "Colin Mcrae Dirt 2" så börjar jag undra...haha!


Trodde inte det var möjligt att kvadda en bil så kapitalt...Trodde inte man kunde köra fast mellan två skyddsdäck heller...

Sedan undrar jag varför den där j*vla kartläsaren måste tjattra & mala hela tiden typ...sväng hit, sväng dit, bromsa...blablabla - jag kör som jag vill!

Herregud, maken skrattade så tårarna rann...för att inte tala om sonen...
...moahahahahaha...!
Jaja, jag får bjuda på det helt enkelt!

För den delen så är det ganska kul att kvadda bilar så där "på låtsas"...ingen blir skadad, alla får skratta och hela familjen får en härlig stund tillsammans...
Ja, det vill säga om man bortser från att sonen blir helt "skadad" av att höra sin mamma drabbas av akut katastrofal Tourettes syndrom när bilen inte styr som jag vill...:-)


Tur jag inte har en sådan där tjusig svärburk som man ska lägga pengar i för varje gång man svär...för då hade jag varit ruinerad för länge sedan...

Nu måste jag vila ett tag...blev helt galet slut av att kvadda bilar...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar