Summa sidvisningar

lördag 6 augusti 2011

Vem vare som ökade farten?

Var på gymmet igår för att dra av ett fett skönt styrkepass, samt även, som vanligt, lite konditionsträning efter själva styrkepasset - såååå sköönt!


Hade ett ruskigt bra flyt, ända från uppvärmningen på Löpbandet, till att hela styrkepasset var genomfört...
Dags för kondition - utmanar mig själv och ger mig på Löpbandet igen!

Jag är ju fortfarande lite rädd för Löpbandet, haha, har liksom någon slags otäck bild av att jag plötsligt halkar till lite och typ flyger av det...!

Men, tänka sig, flytet infann sig även där :-)


Särskilt efter att maken dök upp och tyckte det såg ut som att jag hade lite väl lätta steg och att det typ såg ut som om jag chilladeLöpbandet...haha!

Sååå, plötsligt sprang jag i ett snabbare tempo och även med en större lutning - hur gick det till?

Vem vare som pillade på mitt Löpband?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar