Summa sidvisningar

måndag 15 augusti 2011

Om jag hade vetat...


Denna härliga Måndag har jag mest lekt målare, alltså, då menar jag inte Målare, en sådan som tapetserar, utan jag menar en person som målar :-)
Jag målar stolar, alltså är jag en målare!


Hur som helst...

På kvällen var det så äntligen dags för ett schysst Zumbapass - YES!

In på toa och ska sätta i linserna då jag ser mig själv i spegeln...!

Men hallååååååå!! Vem var det som målade mig i håret med vit färg?

Jaja, det var väl bara att acceptera och liksom gilla läget - typ: "Ohhhh vilka snygga sommarslingor jag har..." och ge sig iväg till passet!

Och då visar det sig att Västerås Tidning är där för att fotografera lite och skriva ett reportage...moahahahahaha...och där står jag med vit målarfärg i håret och tydligen även på armarna fick jag se väl på plats :-)

Jaja, jag ÄR en hoppetossa:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar