Summa sidvisningar

torsdag 21 juli 2011

Jag åkte, jag mosade, jag lyckades :-)

Lagom smågrinig och apselut INTE på träningshumör "tvingade" jag iväg mig själv till Apalby Gym, med förhoppning om att det skulle vända...!

Uppvärmning på crosstrainer...jag dööööör så tråkigt...!
Ordinarie styrkepass...jag dööööööööööör en gång till...!
Äsch, jag lägger på lite gott & blandat så jag får bli schwein-trött...

Hmmm, jaaaa, nu börjar det likna något i alla fall :-)

Dags för konditionsträning på Crosstrainer - mosar på som en rabiessmittad folkilsken pitbull-terrier - Yes, yes, yes - nu sprutar svetten så det stänker omkring mig!
Raskt över till löpbandet och börjar powerwalka - japp, jag går inte riktigt som andra människor - jag kör på i 7,4 km/h, hehe!

Men va faaaaaaaaaaan, pulsen bara doooog - nu tar jag och springer istället - upp med tempot och pulsen med den - Wow, jag flyger fram, lätt som en fjäder...!

Efter ett tag, när löppasset börjar närma sig slutet, så skiner plötsligt solen in, rakt på löpbandet och jag hör bara i öronen - "Bye bye Hollywood Hills..."



...och känner hur leendet bara växer och jag ler med hela ansiktet!
Tänk så bra det blev, trots allt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar