Summa sidvisningar

onsdag 17 november 2010

En PT till alla - låt ropen skalla!

Wow! Idag har jag träffat min PT, alltså en Personlig Tränare, för första gången och jag är redan superladdad & taggad - detta kommer att bli helt galet fantastiskt!
Lyxfasoner måhända, men då är jag Lyxig, för det är jag värd!
Att ha gått från tjock soffpotatis till normalviktig träningsälskande kvinna är för mig en prestation i sig och jag har en hel del med mig i bagaget vad gäller träning och kost, men har sedan ett tag saknat det där lilla extra.
Bl a att få chansen att forma till kroppen, att få en liten snygg "kula" på armarna, när sommarlinnet ska på, att få känna att jeansen sitter snyggt utan att känna att det "rinner" floff över kanten..:-)
I avvaktan på nästa träningspass med Angelica, min PT, så tar jag mig an kvällens Zumba Fitness...undrar om man kan få lägga beslag på de där hantlarna...:-)

1 kommentar: