Summa sidvisningar

lördag 1 januari 2011

Vem gömde gångbanan...?

Självklart kunde jag inte hålla mig...!

Efter en skön lååååååååååångsam (eller inte så snabb i alla fall...) promenad tillsammans med maken och yngste sonen så kunde jag inte låta bli att fortsätta på egen hand, haha!

När de vek av hemåt så ökade jag tempot och drog på musiken riktigt högt - dunka, dunka, dunka - här ska powerwalkas!

En kilometer senare försvann gång- & cykelbanan...under ett fett tjockt snölager...denna gången var det inte bara fina härliga snövallar man kunde springa igenom utan hela j*vla gångbanan var ju täckt med snö...djup snö...
...fick lov att pulsa fram...
...och tänkte "det blir nog bättre..."

Moahahahahaha!
Eller inte...:-) Nåja, jag vände vid mitt riktmärke och så börjar samma härliga väg tillbaka...Men vad hände nu?

Tror inte mina ögon när det börjar snöa kraftigt - i sidled dessutom!

Kan ju lova att det smakade himla gött med en varm espresso efter den otroligt varma sköna duschen...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar