Summa sidvisningar

fredag 28 januari 2011

Den där Arne...!

Alltså, jag har det verkligen inte lätt här hemma...:-)

Den där Arne, han ställer liksom till det för mig, typ hela tiden...!

Häromdagen hade Arne dragit ur motorvärmarkabeln så bilen liknade en igloo...
Idag slängde han ena hörsnäckan till mitt headset rakt ned i kaffekoppen - men hallååååå!
Och fatta så det såg ut i badrummet efter jag hade färgat håret?
Svarta prickar på skåpen, svarta prickar på tröjan och så vidare...och nej, det var inte jag - det var A R N E !

Tänk bara på hur Alfons hade det med Mållgan, han hade det inte lätt heller!


Nu kanske ni förstår hur jag har det när jag kör bil och det är en massa "mindre kompetenta bilförare" ute på vägarna...
Vem tror ni det är som pekar finger och tjyvanvänder tutan?
Nej, det är verkligen inte lätt detta med Arne...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar