Summa sidvisningar

tisdag 25 januari 2011

Behärskar mig...

...eller jag tränar i alla fall på att behärska mig...!

Och det suger...
...och det kliar...
...och det kryper...
...
Jag kände ett tag på eftermiddagen att galenskapen kröp närmre och närmre ju mer jag insåg att det verkligen skulle bli en...
... V i l o d a g - p å  r i k t i g t!

Medan Zumba-djävulen satt på vänstra axeln och liksom studsade samtidigt som den tjoade: "Klart du ska zumba, skaka rumpa, rulla höfter och ha kul!"
så fanns så klart Träningsvärk-ont i knät/ljumsken-Ängeln...sittandes ljuv och vacker och sansad på den högra axeln och kontrade med: "Tänk på Inspirationsresan till Playitas, du vill väl inte tillbringa en hel vecka på en härlig träningsresa s k a d a d...?"
Dags-summering: Ja, jag har vilat - hela dagen - från träning, all träning.

Så nu klappar jag mig själv på axeln och konstaterar att jag kan bara jag bestämmer mig...som med så mycket annat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar