Summa sidvisningar

fredag 7 januari 2011

Istället för skidåkning...!

Som jag tidigare sagt...jag försöker (och lyckas för det mesta) se saker & ting positivt, även om det så klart inte alltid är helt lätt...
Jag ville ju sååååå gärna åka skidor, i alla fall på längden...men icke sa Doktorn...och inte vild pulkaåkning heller...:-(
Men...han sa då inte en stavelse om att jag inte fick hjälpa barnen med pulkor och snowracers, d v s att dra upp dem för backen åt de stackars trötta barnen...haha!
Och naturligtvis fick jag ju lov att pulsa nedför eftersom jag dels skulle ta kort på dem när de susar ned för backen och dels för att deras snowracers måste upp för backen igen, och igen, och igen...puh!

Men till slut hade jag tröttnat på att "bara" göra det...jag var liksom bara tvungen att prova sonens snowracer...bara en gång, snäääääälla!

1 kommentar:

  1. Du är ju för härlig du vännen! Men helt rätt tänkt, man får hitta på det som funkar! Ni ser ut att ha haft det riktigt roligt! Kram!

    SvaraRadera