Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

Var har jag inte träningsvärk idag?

Nu vet jag i alla fall - och det med besked - att jag har en fungerande kropp med både skelett, muskler och senor...haha!

Gårdagen har satt sina spår - oh yes!
En hel härlig dag fylld med träning i form av en hel drös med prova-på-danspass plus två svettiga och galna Zumba Fitnesspass...hmmm, inte så konstigt att det känns i kroppen idag, haha!

Efter att ha legat och sträckt på mig och väckt kroppen så sakteliga kan jag konstatera att det bara är under lilltårna som jag inte har träningsvärk...
...moahahahahahaha...!

Idag skulle jag nästan behövt en snygg rollator att ta mig fram med, både för att jag har ont typ everywhere och för att det är sååååå halt ute, haha...undrar om man kan hitta någon läcker på Blocket?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar