Summa sidvisningar

onsdag 26 januari 2011

En annorlunda metod :-)

Bättre en PT vid rumpan än ingen alls...:-)

Ja, ett eget ordspråk har jag hittat på, bara så där, vips!

Jodå, jag träffade min PT Angelica idag och idag var det dags för Förändring i styrkeprogrammet - lovely!

Benpressen har nu en något annorlunda tappning än tidigare, haha!
Då jag har lite ont i mina knän, bland annat p g a trasigt brosk, så behöver vi tänka till lite extra här, hehe!
Såååå, det blev till att lägga på mer vikt men göra en kortare rörelse - och då gör det inte ont.
Men, utmaningen, låg inte i vikten utan hur jag skulle kunna påbörja rörelsen, just p g a det trasiga brosket...Hur lösa detta?
Jodå, min fiffiga och påhittiga, oblyga PT, kröp ned liksom under min rumpa....nästan in mellan mina ben, för att på så vis komma åt och skjuta iväg mig, haha - vilken syn...!

Men akta er vad stark jag blir!


Som vanligt efter styrkepasset med Angelica så fylls jag med en vansinnig massa energi - positiv energi - det känns som om jag skulle kunna erövra Världen...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar