Summa sidvisningar

fredag 14 januari 2011

Najs att det finns droger...

Jepp, överlevde tandläkarbesöket, nätt & jämt dock...!


Tur jag har en snäll och förstående tandläkare...och tur att jag är så pass modig att jag i alla fall vågar tala om hur rädd jag faktiskt är...!
Den otroligt bråkiga trasiga eländiga tanden som nu plågat mig i snart två (2!) år ska nu väck - dras ut - go away...!
Skönt att ett beslut är taget...nu ska jag bara vänja mig vid tanken på att de ska dra ut den...:-(

Hur som helst så har min tandläkare i alla fall lovat mig både flytande droger och så lustgas på det...haha...kommer ihåg hur det var under senaste förlossningen...
...JAG SLÄPPTE INTE TAGET OM LUSTGASEN...!

Kan intyga att det var himla skönt att komma därifrån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar