Summa sidvisningar

lördag 15 januari 2011

Dance, dance, dance...

...all day long...!

Yes, imorrn är det Öppet Hus på bästa Dansverkstan och man har då möjlighet att prova på de danser och kurser man är intresserad av - toppenbra!

Det luriga är att hela deras utbud är som en enda stor Gott & Blandat-påse...det blir liksom nästan stört omöjligt att välja...
"...en sån..och så en sån...ja tack en sån också...!"
Nåja, jag ska försöka behärska mig :-)

Har bara siktat in mig på sex (6!) pass...moahahahaha! Nu är det ju inte hela pass utan prova-på om 20 minuter, ja, förutom Zumbapassen då som är 45 minuter...!


Men det ska väl inte vara något problem att orka...jag packar helt enkelt med mig lite gott & nyttigt, och framför allt energirikt mellis så går det vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar