Summa sidvisningar

söndag 23 januari 2011

Hiphoppande disco-tant!

Vågar nog påstå att denna Söndag var den absolut i särsklass bästa Söndagen på mycket länge...!

Jag menar...kan det bli bättre än så här?
  • Väckt av maken - "Älskling, din gröt är klar nu" och så en smaskig puss på det!
  • Lite bus med yngste sonen!
  • Ombyte till träningskläder och iväg till mitt första Mixit 30+-pass...oooiii!
...Svetten torkar in...
  • Inköp av och lunch och schwish iväg på lunchdate med sötaste och raraste vännen Lillemor!
  • Tillbaka till Dansverkstan - ja, i mina redan insvettade kläder - för att köra Zumba Fitness!
...Och, ja, mina träningskläder hade skiftat i färg...totalt genomsvettiga!

I just loooooooove to be svettig efter träning - det är en otroligt najs känsla - går nästan inte att beskriva med ord...tror den måste upplevas, haha!

Och som grädde på moset hade min underbare make dammsugit & fixat en massa hemma så det var helt enkelt bara att slå ned rumpan i soffan med en kopp te & intaga den bästa ställningen av ställningar...
...Mysställningen...haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar