Summa sidvisningar

tisdag 18 januari 2011

Sömnlös...

Ja, vid halvfyra på morgonen gav jag upp...

Efter att ha legat och försökt djupandas, slappna av med hjälp av diverse olika avslappningsmetoder, vänt & vridit på mig 327 varv i sängen så bestämde jag mig för att kliva upp!

Ibland hjälper det, bara genom att jag bryter mönstret, d v s det faktum att jag "måste" sova kan göra att det blir stört omöjligt att sova, så då är det bättre att flytta fokus för en stund.

Kokade mig en kopp rogivande te och har nu suttit vid datorn och rensat upp i mailträsket, spanat in kameror för eventuellt inköp, kollat på träningskläder...och lite till...men fortfarande inte trött...!

Tyvärr har jag en känsla av att detta kommer surt efter...typ hela dagen...

Men men, inget ont som inte för något gott med sig...! Nu fick jag ju faktiskt möhligheten att kramas lite extra med maken en stund innan han reser till Danmark på tjänsteresa...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar