Summa sidvisningar

söndag 2 januari 2011

Mera dips...!

Numera ääääälskar jag att göra dips...! D v s träna triceps...gäddhänget...kärt barn har många namn...:-)

Å vems "fel" är det tror ni...? Jo, min underbara PT så klart! Hon har en otrolig förmåga att inspirera & peppa!
Och för varje gång jag är på gymmet och svettas, lider, njuter...och låter som en rysk kulstöterska så vill jag liksom utmana mig själv!

"Hoppla, det gick ju alldeles för lätt, bäst jag tar en vikt till och lägger i knät"
eller...
"Äsch, jag gör ett set till med dips på bänken..."
Och det är soooo najs att känna hur musklerna får arbeta...!
Dock är jag inte riktigt lika säker på att jag kommer att tycka det är fullt lika najs imorrn bitti när jag ska fixa håret...undrar om jag ska be yngsta sonen platta håret med plattången åt mig...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar